Voinko / ehdinkö noutaa varauksen viimeisen noutopäivän jälkeisenä seuraavana aamuna, omatoimiaikana?

Kysytty

hei

Voinko / ehdinkö noutaa varauksen viimeisen noutopäivän jälkeisenä seuraavana aamuna, omatoimiaikana?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tätä kannattaa kysyä suoraan siitä kirjastosta, josta on kyse. Eri kirjastoissa saattaa olla erilaiset käytännöt sen suhteen, milloin niiden varaushyllyt selvitetään.