Minkä takia en saa varattua verkosta kirjoja?! Pääsen kyllä ostoskoriin saakka mutta siihen jää... missään ei lue varaa tai muuta vastaavaa tekstiä! Alkaa…

Kysytty

Hei!

Minkä takia en saa varattua verkosta kirjoja?! Pääsen kyllä ostoskoriin saakka mutta siihen jää... missään ei lue varaa tai muuta vastaavaa tekstiä! Alkaa turhauttaa...

Vastaus

Vastattu

Uusia varauksia voi tehdä Helmetissä ja Taskukirjastossa aamupäivällä 11.5.20. Tarkempaa kellonaikaa ei ole ilmoitettu, mutta kannattaa seurata tilannetta Helmetin etusivulta.

https://www.helmet.fi/fi-FI