Olisin kysellyt että näettekö milloin olen varannut kirjan Black Echo? Mielestäni sen eteneminen jonossa on ollut tosi hidasta ja mietinkin että pitääkö…

Kysytty

Hei,
Olisin kysellyt että näettekö milloin olen varannut kirjan Black Echo? Mielestäni sen eteneminen jonossa on ollut tosi hidasta ja mietinkin että pitääkö fiilikseni paikkansa vai kuvittelenko vain.

Vastaus

Vastattu

Michael Connellyn teosta The black echo on Helmet-kirjastojen järjestelmässä vain yksi kappale ja varauksia on tällä hetkellä 13. Pitkä odotusaika johtuu siitä. Jos lähetät kirjastokorttisi numeron, voin tarkistaa sijoituksesi varausjonossa ja varauspäivän.

Voit tarkistaa sijoituksesi ja varauspäivän myös itse Helmetissä omista tiedoistasi. Varaustiedoissa on päivämäärä Ei tarvita jälkeen, joka on kaksi vuotta varauksen tekopäivästä eteen päin.