Voiko Turun pääkirjastosta skannata ja tulostaa? Mitä se maksaa? Minulla olisi tärkeitä asiakirjoja jotka tarvisi skannausta ja tulostusta, mutta en tiedä…

Kysytty

Hei! Voiko Turun pääkirjastosta skannata ja tulostaa? Mitä se maksaa?
Minulla olisi tärkeitä asiakirjoja jotka tarvisi skannausta ja tulostusta, mutta en tiedä missä muualla niitä voisi saada tehtyä..

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun pääkirjastossa voi todellakin skannata ja tulostaa. Skannaus esimerkiksi omaan sähköpostiin on maksutonta, mutta tulosteista veloitetaan 20 senttiä per tulostesivu. Kaksipuolinen tuloste maksaa siis 40 senttiä.

Uuden kirjastotalon alakerrassa oleva Uutistori on erikoistunut näihin palveluihin. Omatoimiskannaus toki onnistuu muillakin osastoilla.

12 ääntä

Kommentit

Hei ilmeisesti Turun pääkirjastossa pystyy tulostamaan mutta miten on värillinen tulostaminen, mitä maksaa värillinen tulostesivu? Koska jos oikein ymmärsin tuo 20 senttiä on normi värittömästä tulostesivusta. En mitään kunnon kuvaa ajatellut tulostaa mutta niin.