Voiko teiltä (Euran kirjastosta) lainata välineet äänikirjojen kuunteluun?

Kysytty

Voiko teiltä (Euran kirjastosta) lainata välineet äänikirjojen kuunteluun?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Meiltä ei valitettavasti voi lainata cd-soittimia tai muuta kuuntelulaitetta kotiin.

Jos sinulla on oma puhelin, niin voit kuunnella e-äänikirjoja joko kirjaston langattomassa verkossa tai omassa verkossa.

Lisäksi kirjastolla on kannettavia tietokoneita ja kuulokkeita, joilla tavallisiakin äänikirjoja voi kuunnella kirjastossa. Näitä ei kuitenkaan lainata kotiin.

Ystävällisin terveisin,
Euran kirjasto