Ulkomailta olen kuullut sellaisesta, kun weighted blanket. Se on avuksi esim. tiettyjen sairauksien kanssa ja auttaa nukkumaan paremmin. Millä nimellä sitä…

Kysytty

Ulkomailta olen kuullut sellaisesta, kun weighted blanket. Se on avuksi esim. tiettyjen sairauksien kanssa ja auttaa nukkumaan paremmin. Millä nimellä sitä Suomessa on? Vai onko?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Weighted blanket on suomeksi painopeitto. Peittoja saa Suomesta. Googlettamalla sanalla painopeitto löydät sivuja, joilta voit lukea lisää peitosta ja peittojen myyjistä.