Asiakas kysyy, koska aloitettiin Äiti Teresa peittojen neulominen kansainvälisesti/Suomessa?

Kysytty

Hei,

asiakas kysyy, koska aloitettiin Äiti Teresa peittojen neulominen kansainvälisesti/Suomessa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Punaisen ristin sivuilta löysin vinkin, että peittoja on tehty jo 30 vuotta. https://www.punainenristi.fi/lahjoitukset/vaatelahjoitus/tee-itse-avust…

Ihan tarkkaa alkamisaikaa en saanut selville.

Jos joku on ollut mukana jo 1980-luvulla, hän voisi kommentoida.

0 ääntä

Kommentit

Tarkkaa vuotta en muista, mutta peittoja alettiin kokoamaan suuremmassa mittakaavassa ollessani ala-asteen vimeisillä luokilla. Eli joskus vuosien 1986 ja 1989 välillä