Otsikko
Voiko rästimaksut hoitaa suoraan verkkosivullanne tai tilille?

Kysytty

Hei

Voiko rästimaksut hoitaa suoraan verkkosivullanne tai tilille?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjaston maksuja ei voi ainakaan vielä maksaa suoraan netin kautta. Sen sijaan kirjastosta on mahdollista saada maksulomake, jolla maksut voi hoitaa tilisiirtona nettipankin kautta kirjaston tilille. Sen suhteen kannattaa ottaa yhteyttä lähikirjastoon. Lomake voidaan lähettää sähköpostiin.