Otsikko
Voiko Puumalan kirjastossa käyttää tietokonetta lyhyen aikaa ilman ajanvarausta ja kirjastokorttia?

Kysytty

Voiko Puumalan kirjastossa käyttää tietokonetta lyhyen aikaa ilman ajanvarausta ja kirjastokorttia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Puumalan kirjastossa on asiakaskäytössä neljä tietokonetta, joista osa on pikakoneita, joihin ei tarvitse varata aikaa. Jos asiakkaalla ei ole kirjastokorttia, pääsee hän koneelle henkilötodistuksen näyttämällä. Puumalan kirjaston aukioloajat heinäkuussa ovat ma, pe 10-16, ti, ke 11-17, to 13-19, la suljettu.