Otsikko
Voiko perunaa kasvattaa pelkästä siemenperunasta itäneestä idusta vai tarvitaanko kasvattamiseen aina myös itse siemenperuna?

Kysytty

Voiko perunaa kasvattaa pelkästä siemenperunasta itäneestä idusta vai tarvitaanko kasvattamiseen aina myös itse siemenperuna?

Vastaus

Vastattu

Perunan kasvatukseen tarvitaan aina pieni nokare myös perunaa. Pelkkä itu ei juurru, koska sillä mahdollisuutta saada ravinteita ilman juuria.

Linkki samantapaiseen kysymykseen ja vastaukseen tällä palstalla.