Voiko lehtiä varata HelMetin kautta? En löydä aikakauslehdistä varauslinkkiä, kuten kirjoissa.

Kysytty

Voiko lehtiä varata HelMetin kautta? En löydä aikakauslehdistä varauslinkkiä, kuten kirjoissa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Yksittäisiä lehtinumeroita ei voi varata HelMet-palvelun kautta. Varaus järjestyy puhelimitse (soita kirjastoon ja varaa kirjastokortti lähelle) tai kirjastokäynnin yhteydessä (virkailija tekee varauksen).