Yrittäessäni varata teosta saan virheilmoituksen: 502 Proxy Error The proxy server received an invalid response from an upstream server. The proxy server…

Kysytty

Yrittäessäni varata teosta saan virheilmoituksen:
502 Proxy Error

The proxy server received an invalid response from an upstream server.
The proxy server could not handle the request GET /patroninfo~S9*fin.

Reason: Error reading from remote server

Ongelma esiintynyt ainakin viikon.
Onko vika käyttäjätilissäni vai koko palvelussa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tällä hetkellä HelMet-verkkokirjastossa on sellainen ohjelmavirhe, että joidenkin nimekkeiden kohdalla Firefoxilla varausta tehdessä järjestelmä antaa mainitsemasi virheilmoituksen. Vikaa selvitellään, mutta toistaiseksi ongelman voi kiertää joko
a) kirjautumalla ensin omiin tietoihin ja tekemällä varauksen vasta sitten tai
b) käyttämällä HelMetin perinteistä versiota (valitse etusivulta linkki "Perinteinen aineistohaku") tai
c) käyttämällä jotakin muuta selainta kuin Firefoxia.