Otsikko
Voiko palauttaa kirjoja toiseen kirjastoon kuin mistä on lainattu? Esimerkiksi jos on lainannut kirjat Malmin kirjastosta, niin onko mahdollista palauttaa…

Kysytty

Voiko palauttaa kirjoja toiseen kirjastoon kuin mistä on lainattu? Esimerkiksi jos on lainannut kirjat Malmin kirjastosta, niin onko mahdollista palauttaa niitä Kallion kirjastoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HelMet-kirjastoista lainatun aineiston voi palauttaa mihin tahansa toiseen HelMet-kirjastoon. Sinun ei siis tarvitse palauttaa lainaamiasi kirjoja siihen kirjastoon, josta olet ne lainannut.

http://www.helmet.fi/fi-FI