Voiko lainat uusia netin kautta? Jos voi, miten?

Kysytty

Voiko lainat uusia netin kautta? Jos voi, miten?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lainoja ei vielä voi valitettavasti uusia netin kautta. Uuden järjestelmän myötä ensi vuonna tämä onnistuu.
Tällä hetkellä voi uusia lainojaan kahdella tapaa: joko käymällä lähimmässä kirjastossa tai puhelin-
uusinnan kautta: ma-pe klo 12-18 p.0600-060504.Tämä on maksullinen palvelu, 0, 98 e /min + pvm.