Olen uusinut lainaamani kirjat jo kolme kertaa netissä. Nyt olisin menoss akirjastoon uusimaan kirjat. Kirjat on lainattu Helsingin kirjastoista, mutta voiko…

Kysytty

Hei,
olen uusinut lainaamani kirjat jo kolme kertaa netissä. Nyt olisin menoss akirjastoon uusimaan kirjat. Kirjat on lainattu Helsingin kirjastoista, mutta voiko ne uusia Espoon kirjastoissa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingistä lainatut kirjat voi uusia Espoossa, Kauniaisissa tai Vantaalla. Paitsi jos niistä on varauksia, silloin ei uusiminen onnistu.