Miten uusin kirjani, kun helmetin nettisysteemi ei toimi? KUn kävin kirjastossa minulle sanottiin että sellaisessa tapauksessa voi uusia puhelimitse, mutta kun…

Kysytty

Miten uusin kirjani, kun helmetin nettisysteemi ei toimi? KUn kävin kirjastossa minulle sanottiin että sellaisessa tapauksessa voi uusia puhelimitse, mutta kun en löydä helmetin sivuilta puhelinnumeroita. Ja systeemi ei ole toiminut nyt viikkoon, joten tuska on varmaan tuttua muillekin kirjaston asiakkaille,

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HelMet-sivustolla annetaan tällainen ohje: "Jos et pääse kirjautumaan omiin tietoihisi, käytä perinteistä aineistohakua osoitteessa luettelo.helmet.fi." Olen saanut sellaista palautetta asiakkailta, että uusiminen onnistuu siellä.

Voit myös käydä lähikirjastossasi. Henkilökunta voi uusia lainat kirjastokortistasi.

Kirjastojen puhelinnumerot löytyvät täältä: http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut. Klikkaa valitsemaasi kirjastoa ja valitse sieltä yhteystiedot. Henkilökunta uusii lainat myös puhelimitse.