Voiko kirjastosta saada apua älypuhelimen asennukseen ja käyttöön?Varsinkin Kontulassa?

Kysytty

Voiko kirjastosta saada apua älypuhelimen asennukseen ja käyttöön?Varsinkin Kontulassa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kontulan kirjastossa neuvovat Enter ry:n opastajat tietotekniikkaan liittyvissä asioissa. Teidän kannattaa ottaa yhteyttä suoraan Kontulan kirjastoon, puh (09) 310 85094.

Enter ry:n opastuksia on myös monessa muussa kirjastossa. Samoin digitalkkarit neuvovat tietotekniikkaan liittyvissä pulmissa. Voitte tarkistaa kunkin kirjasto sivuilta, onko niissä opastusta.

http://www.helmet.fi/fi-FI

0 ääntä

Kommentit

Helsingissä suom. työväenopisto tarjoaa runsaasti digiopastuksia, sekä luentoina (verkossa ja/tai paikan päällä) että henkilökohtaisella vastaanotolla eräissä opiston toimipaikoissa. Ks ilmonet.fi