Otsikko
Olen etsinyt Porissa asuvalle iäkkäälle henkilölle maksutonta tahoa, joka voisi tarjota seniorille rauhallista opastusta tabletin käyttöön. Pääkaupunkiseudulla…

Kysytty

Hei! Olen etsinyt Porissa asuvalle iäkkäälle henkilölle maksutonta tahoa, joka voisi tarjota seniorille rauhallista opastusta tabletin käyttöön. Pääkaupunkiseudulla on useita mahdollisuuksia, jossa vapaaehtoiset opastavat tietokoneen käyttöön alkeista alkaen. En löytänyt verkosta porilaisia tahoja. Olisin kovin kiitollinen vastauksesta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Porin pääkirjaston seminaarihuoneessa (2. krs.) kokoontuu joka maanantai senioreiden tablettipiiri klo 13-15. Omaa laitetta ei tarvitse olla mukana. Opastus on maksutonta.