Otsikko
Voiko Helsingin kirjastosta lainatun kirjan palauttaa Espoon kirjastoon?

Kysytty

Voiko Helsingin kirjastosta lainatun kirjan palauttaa Espoon kirjastoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-kirjastoista (Helsingin, Espoon, Vantaan ja Kauniaisten kaupunginkirjastot) lainatun aineiston voi palauttaa maksutta mihin tahansa seudun kirjastoista. Helsingin kaupunginkirjastosta lainatun kirjan voit siis palauttaa joko Helsingin, Espoon, Vantaan tai Kauniaisten kirjastoon.