Miten saisin lisättyä juuri julkaistun kirjani Paljon kaikesta teidän sivuillenne?

Kysytty

Miten saisin lisättyä juuri julkaistun kirjani Paljon kaikesta teidän sivuillenne?

Vastaus

Vastattu

Kirjasammon sivuilta löysin ohjeen:

"Tietojen täydentäminen

Kirjasammon tiedot täydentyvät jatkuvasti. Uudet teostiedot tulevat Kirjasampoon Kirjastopalvelun kautta. Täydennyksiä teostietoihin voi lähettää lomakkeen kautta ja lisätietoa sen käyttöön katsoa ohjeestamme. Jos jokin tieto puuttuu tai on virheellistä, palautetta voi myös lähettää palautelomakkeen kautta tai sähköpostitse kirjasampo(at)kirjastot.fi

Kirjasammon kotimaiset kirjailijatiedot koostuvat pääosin Suomen maakuntakirjastojen tekemien kirjailijasivustojen tiedoista. Kirjailijatietoja voi täydentää kyselylomakkeemme kautta.

Sivuston toimitettuun sisältöön liittyviin kysymyksiin vastaa palvelun verkkotoimittaja Tuomas Aitonurmi, sähköposti tuomas.aitonurmi(at)kirjastot.fi, puh. 040-5471431. Hänelle voi lähettää myös juttuvinkkejä ja kysymyksiä palvelun toiminnasta ja ylläpidosta." https://www.kirjasampo.fi/fi/info

Kyselylomake: https://www.kirjasampo.fi/fi/node/3037