Olen jyväskyläläinen omakustannekirjailija. Minut on mainittu Kirjasammossa, mutta teoksistani , joista yhdeksäs ilmestyy vielä tänä syksynä, vain kaksi on…

Kysytty

Olen jyväskyläläinen omakustannekirjailija. Minut on mainittu Kirjasammossa, mutta teoksistani , joista yhdeksäs ilmestyy vielä tänä syksynä, vain kaksi on mainittu nimeni ohessa. Toivon, että kaikki teokseni mainitaan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjojen tietoja Kirjasampoon täydentävät kirjastot eri puolilla Suomea ja BTJ. Täydennämme piakkoin pyytämäsi puuttuvat tiedot.