Otsikko
Pidän paljon kotimaisten naiskirjailijoiden kirjoittamista kirjoista. Suosikkikirjailijoita mm Enni Mustonen Pirjo Rissanen Tuija Lehtinen ja Anneli Kivelä…

Kysytty

Pidän paljon kotimaisten naiskirjailijoiden kirjoittamista kirjoista.
Suosikkikirjailijoita mm Enni Mustonen Pirjo Rissanen Tuija Lehtinen ja Anneli Kivelä.
Pirjo Rissasen kirjat ovat elämänmyönteisiä ja siksi mielenkiintoisia.
Onko Pirjo Rissaselta tulossa vielä uusia kirjoja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pirjo Rissasen teos Äitienpäivä on ilmestynyt vuonna 2011. Kustantaja Gummerus osaa luultavasti kertoa, milloin Rissaselta on odotettavissa uusia teoksia http://www.gummerus.fi/page.asp?sivuID=281&component=/PublishDB/Kirjail… .

Kysy kirjastonhoitajalta -palvelun arkistosta on kysytty aikaisemmin kirjailijoita, jotka kirjoittavat Enni Mustosen -tyyliin http://www2.kirjastot.fi/fi-FI/kysy/arkistohaku/kysymys/?ID=4cba4b85-95… .

Seuraavat voisivat olla kiinnostavia: Marja Orkoma, Elsa Anttila,
Liisa Tammio.

Kotimaisista naiskirjailijoista on vuonna 1999 ilmestynyt hakuteos: Kotimaisia naistenviihteen taitajia: 100 vuotta rakkautta.