Otsikko
Veronika päättää kuolla / Paulo Coelho ; suomentanut Sanna Pernu. HYLLYSSÄ. Tarkoittaako tämä jo sitä, että kun vasta eilen tein puhelimitse tuon varauksen…

Kysytty

Veronika päättää kuolla / Paulo Coelho ; suomentanut Sanna Pernu. HYLLYSSÄ.
Tarkoittaako tämä jo sitä, että kun vasta eilen tein puhelimitse tuon varauksen toisesta kirjastosta--->siirto Pitäjänmäen kirjastoon, niin onko tämä teos jo todella HAETTAVISSA Pitäjänmäen kirjastossa.Jos näin, niin onpa teillä TODELLA nopea palvelu. Kiitos paljon sekä palvelusta, että vastauksesta jota jään nyt odottelemaan : ) _

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kun aineisto on HYLLYSSÄ-tilassa, se tarkoittaa, että se on hyllyssä omistajakirjastossa. Kyseinen Coelhon teos oli hyllyssä Oulunkylän kirjastossa, josta se on lähetetty Pitäjänmäen kirjastoon tänään 3.4.07. Helmet-järjestelmässä kirja on nyt MATKALLA-tilassa. Aineiston matka Helsingin alueen kirjastosta toiseen kestää pääsääntöisesti kaksi päivää (pitempäänkin kuljetusaikaan voi varautua), joten kirjan pitäisi olla perillä Pitäjänmäellä torstaina 5.4.07. Kun varaus on vastaanotettu määränpääkirjastossa, siitä lähtee asiakkaalle saapumisilmoitus.