Otsikko
Varasin kirjoja Puijonlaakson kirjastoon,milloin kirjat on siellä

Kysytty

Varasin kirjoja Puijonlaakson kirjastoon,milloin kirjat on siellä

Vastaus

Vastattu

Koupion kirjaston sivuilta löytyi ohje:

  • Varatun aineiston saapumisesta saat saapumisilmoituksen sähköpostitse, tekstiviestinä tai kirjeenä. Ilmoitustavan näet verkkokirjaston Omat tiedot-välilehdeltä. Varaus on noudettavissa 7 vuorokauden ajan saapumisilmoituksen lähettämisestä.
  • Varaukset ovat voimassa 2 vuotta.     https://kuopio.finna.fi/Content/asiakkaana#holds

 Tietysti voit myös soittaa kirjastoon ja kysyä varaustesi tilannetta. Kyselyyn tarvitset kirjastokorttisi numeron.

tietopalvelu/ varaukset puh. 044 718 2319