Minulla on menossa kolme varausta, joista ehkä saan yhden tämän vuoden loppuun mennessä. Olen yrittänyt vielä Peter Maylen uusinta teosta "Mainio vuosi",…

Kysytty

Minulla on menossa kolme varausta, joista ehkä saan yhden tämän vuoden loppuun mennessä. Olen yrittänyt vielä Peter Maylen uusinta teosta "Mainio vuosi", mutta "varaus"-kenttä ei tule näkyviin, joten en pysty varaamaan sitä. Eikö voi olla kolmea enempää varausta yhtäaikaa??
Kiitoksia vastauksesta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Varauksia voi tehdä 20 kappaletta. Kyllä varauksen teon pitäisi näinollen onnistua. Teosta on olemassa kasettina ja tavallisena kirjana pariakin eri painosta.