Miksi kirja Viivi Pusu ja pyörryttävät pyjamabileet ei ole varattavissa??

Kysytty

Miksi kirja Viivi Pusu ja pyörryttävät pyjamabileet ei ole varattavissa??

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjan varaaminen ei onnistu sen takia, että yhtään kappaletta tätä kirjaa ei ole vielä tullut kirjastoihin lainattavaksi. Kirja on ilmestynyt vasta äskettäin ja sitä on kyllä tilattu moneenkin HelMet-kirjastoon. Sitten kun HelMetissä näkyy kirjastojen nimet, niin kirjaa voi varata.