Otsikko
Useilla nettisivuilla tämän runon kerrotaan olevan Tommy Tabermannin. En kuitenkaan löydä, missä teoksessa se on julkaistu.

Kysytty

Useilla nettisivuilla tämän runon kerrotaan olevan Tommy Tabermannin. En kuitenkaan löydä, missä teoksessa se on julkaistu. Runo alkaa rivillä Lakkaamatta etsi sitä Suurta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Runo, joka alkaa rivillä "Lakkaamatta etsi sitä Suurta" on julkaistu Tommy Tabermannin kokoelmassa Oljenkorsia (1993, s. 126).

https://finna.fi/Record/outi.258595?sid=3379265497