Tietoja Minna Canthin elämästä ja teoksista ja kirja arvosteluja yms. Kiitos! Tarvitsen tietoja portfoliota varten

Kysytty

Tietoja Minna Canthin elämästä ja teoksista ja kirja arvosteluja yms. Kiitos! Tarvitsen tietoja portfoliota varten

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Minna Canthista löytyy erittäin paljon tietoa. Tiivistettyä tietoa löytyy useista suomalaista kirjallisuudenhistoriaa käsittelevistä teoksista. Hänestä on julkaistu elämäkertoja ja tutkielmia. Näistä esimerkkeinä mm. seuraavat:
Nieminen, Reetta; Minna Canth, kirjailija ja kauppias, Otava 1990
Frenckell-Thesleff, Greta von: Minna Canth, Otava 1994

Paketti verkkosivuja löytyy Makupalat.fi:stä, https://www.makupalat.fi/fi/kokoelma/minna-canth