Tarvitsisin tietoa Arja Tiaisesta. Olen kuullut, että joissakin kunnissa on tehty tietokanta sen kunnan kirjailijoista (heidän elämästään,ajatusmaailmasta yms…

Kysytty

Tarvitsisin tietoa Arja Tiaisesta. Olen kuullut, että joissakin kunnissa on tehty tietokanta sen kunnan kirjailijoista (heidän elämästään,ajatusmaailmasta yms.). Hän ilmeisesti asuu Helsingin alueella, joten lieneekö tämän alueen kyseistä tietokantaa vielä julkaistu internetissä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Internetissä on avattu testikäyttöön Sanojen aika -kirjailijatietokanta, joka julkistetaan varsinaisesti toukokuussa 2001. Tietokanta sisältää tietoja suomalaisista nykykirjailijoista, heidän tuotannostaan sekä tekstinäytteitä. Sanojen aika löytyy osoitteesta http://kirjailijat.kirjastot.fi/
Turun kaupunginkirjaston käsikirjastosta löytyy myös kirjailijalehtileikekokoelma, johon on koottu lehdissä ilmestyneitä artikkeleita eri kirjailijoista.