Onko netissä kerrottu mitään maiju lassilasta? kun hänen kotisivunsa eivät oikein toimi. Mistä muualat löytäisin tietoa hänestä?

Kysytty

Onko netissä kerrottu mitään maiju lassilasta? kun hänen kotisivunsa eivät oikein toimi.
Mistä muualat löytäisin tietoa hänestä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Maiju Lassilan toimivat kotisivut internetistä löytyvät osoitteesta:
http://www.tohmajarvi.fi/lassila/
Kirjastosta löytyy myös tietoa monistakin eri teoksista, joista hyviä esimerkkejä löydät vastauksesta, joka sinulle annettiin aiemmin. Se löytyy kysy kirjastonhoitajalta -arkistosta hakusanoilla "maiju lassila"