Haluaisin tietää, onko seuraavat kirjat suomennettu: Childers, Erskine: The riddle of the sands Larsson, Björn: Den keltiska ringen

Kysytty

Haluaisin tietää, onko seuraavat kirjat suomennettu: Childers, Erskine: The riddle of the sands
Larsson, Björn: Den keltiska ringen

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti Erskine Childersin teosta 'The Riddle of the Sands' ei ole suomennettu eikä myöskään Björn Larssonin teosta 'Den keltiska ringen'.