Agatha Christie on joskus kirjoittanut myös runoja. Ne kerättiin teokseen nimeltä Poems Vol.1. Löytyisikö tämä teos jostain kirjastosta?? Toivon vastausta…

Kysytty

Agatha Christie on joskus kirjoittanut myös runoja. Ne kerättiin teokseen
nimeltä Poems Vol.1. Löytyisikö tämä teos jostain kirjastosta??
Toivon vastausta niin nopeasti kuin mahdollista sillä asialla on hiukan kiire.
Kiitos etukäteen!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Agatha Christien runoja on kolmessa teoksessa: The Road of Dreams (1925), Star Over Bethlehem (1965), Poems 1973). Käytössäni olevien tietokantojen (Manda = maakuntakirjastot, Linda=korkeakoulukirjastot, Plussa=pääkaupunkiseudun yleiset kirjastot)saatavana on vain Star Over Bethlehem Helsingin pääkirjaston varastossa. Kirjassa on jouluaiheista proosaa ja lyriikkaa ja sen on Christie kirjoittanut nimellä Agatha Christie Mallowan. Muita kokoelmia ei Suomesta löytynyt.

0 ääntä

Kommentit

Kooste (faksimile) teoksista Star Over Bethlehem (1965), The Road of Dreams (1924) ja Poems (1973) kirjastoissa: Kerava, Kuopio, Lahti, Seinäjoki, Turku.
Pari Suomessa toimivaa verkkokirjakauppaa mainostaa myyvänsä kirjaa hieman alle 20 euron hintaan.