Tiedustelisin, onko teillä luettavissa Helsingin Sanomia 1900-luvun alusta 1940-luvulle saakka ja tarvitseeko tilata aika. Kiitoksia etukäteen.

Kysytty

Tiedustelisin, onko teillä luettavissa Helsingin Sanomia 1900-luvun alusta 1940-luvulle saakka ja tarvitseeko tilata aika. Kiitoksia etukäteen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin Sanomat mainitsemaltasi ajalta löytyvät Pasilasta, Helsingin kaupungin pääkirjaston varastosta. Lehtiä ei voi lainata ulos, mutta niitä voi tosiaan lukea paikan päällä. Tällaisessa tapauksessa kannattaa soittaa varaston henkilökunnalle, puh. 3108 5426, ja sopia asiasta tarkemmin.