Löytyisikö teiltä mahdollisesti seuraavaa sanomalehteä The Times Higher Education Supplement 13.09.05 ja voiko sitä lainata mitenkään.

Kysytty

Löytyisikö teiltä mahdollisesti seuraavaa sanomalehteä The Times Higher Education Supplement 13.09.05 ja voiko sitä lainata mitenkään.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjastosta lehteä ei löydy. Alla lehden tilanneet kirjastot Suomessa. Helponta lienee käydä kopioimassa haluamansa artikkelit Helsingin yliopiston kirjastossa.

Nimeke: Times higher education supplement
Aineisto: kausijulkaisu
Julkaistu: London, 1971-
Huomautus: Julkaistaan myös verkkolehtenä

Omistavat kirjastot: LINDA - yliopistokirjastojen yhteisluettelo
ALMA - Ţo Akademis bibliotek
HELKA - Helsingin yliopiston kirjastolaitos
KUOPUS - Kuopion yliopiston kirjasto
OULA - Oulun yliopiston kirjasto
VAARI - Varastokirjasto
JYKDOK - Jyväskylän yliopiston kirjasto
TRIA - Tritonia, Vaasan tiedekirjasto, Vasa vetenskapliga bibliotek