Otsikko
Milloin Helsingin Sanomissa ilmestyi viimeinen Kari Suomalaisen piirtämä pilapiirros? Ilmeisesti kyseessä on kesäkuu 1991, mutta tarkka päivämäärä ei ole…

Kysytty

Milloin Helsingin Sanomissa ilmestyi viimeinen Kari Suomalaisen piirtämä pilapiirros? Ilmeisesti kyseessä on kesäkuu 1991, mutta tarkka päivämäärä ei ole tiedossani. Joten: mikä tuo päivä oli?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin Sanomien arkistosta löytyi tämä tieto:

"Ensimmäinen Karin piirros julkaistiin lehden pääkirjoitussivulla vuoden 1950 viimeisenä päivänä ja viimeinen juhannuksena 1991."
(HS 25.5.2003)