Löytyykö arkistoistanne Kauppalehti Option numeroita?

Kysytty

Löytyykö arkistoistanne Kauppalehti Option numeroita?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kauppalehti Optio säilytetään meillä paperimuodossa mikrofilmaukseen asti eli muutamia kuukausia. Vuoden 2005 numerot ovat siis jo mikrofilmeinä eivätkä enää lehtinä.

Mikrofilmeistä on kyllä mahdollista ottaa paperitulosteita hintaan 1 euro / sivu.

Mikrofilmit ovat luettavissa ja kopioitavissa Pasilan kirjaston lehtialueella.