Otsikko
Missä voi myydä 70 vuotta vanhoja hyväkuntoisia Helsingin Sanomia, mihin hintaan? Vai ovatko vanhat hesarit ollenkaan arvokkaita, vai riippuuko lehden…

Kysytty

Missä voi myydä 70 vuotta vanhoja hyväkuntoisia Helsingin Sanomia, mihin hintaan? Vai ovatko vanhat hesarit ollenkaan arvokkaita, vai riippuuko lehden sisällöstä?

Vastaus

Vastattu

Vanhoista lehdistä saatava hinta riippuu siitä, kohtaako kysyntä tarjonnan eli löytyykö lehdille sopiva ostaja. Vanhoista lehdistä voisivat olla kiinnostuneita esimerkiksi historiaharrastajat tai henkilöt, joiden omainen täyttää tasavuosia ja jonka syntymäpäivänä ilmestynyt lehti halutaan antaa tälle lahjaksi. Vanhoja sanomalehtiä voi yrittää myydä nettikirpputoreilla kuten tori.fi tai huuto.net. Kovin isoja rahoja niistä ei todennäköisesti saa.