Tiedustelisin että löytyykö Teiltä touko-kesäkuun 2019 Keskisuomalaiset? Ja pääseekö niitä miten lukemaan näin korona aikana?

Kysytty

Hei!
Tiedustelisin että löytyykö Teiltä touko-kesäkuun 2019 Keskisuomalaiset? Ja pääseekö niitä miten lukemaan näin korona aikana?

Vastaus

Vastattu

Laukaan pääkirjastolla säilytetään paperimuotoista Keskisuomalaista 3 kuukautta + kuluva kuukausi. EPress -tietokannasta löytyy kotimaisia sanomalehtiä, myös Keskisuomalainen. EPress on käytettävissä ainoastaan kirjaston koneilla tai kirjaston langattomassa verkossa omalla laitteella. Lehdissä on kahden vuoden arkisto, joten kesän 2019 lehdet ovat vielä luettavissa sieltä. Opastamme mielellämme tietokannan käyttöön.