Jos haluaisin selailla/lukea esim. v.-62 sanomalehteä, Keskisuomalaista, ja saada mahdollisesti kopion jostakin lehden artikkelista, niin mistä tällaista…

Kysytty

Hei.
Jos haluaisin selailla/lukea esim. v.-62 sanomalehteä, Keskisuomalaista, ja saada mahdollisesti kopion jostakin lehden artikkelista, niin mistä tällaista palvelua saa Jyväskylässä. Onko tämän ikäinen lehti luettavissa ainoastaan mikrofilmiltä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Keskisuomalainen -lehden numerot ovat Jyväskylän kaupunginkirjastossa mikrofilmillä ja niitä voi lukea 3. kerroksessa. Neuvonnasta opastetaan mikrofilmilukulaitteelle. Valitettavasti artikkeleista ei voi ottaa kopioita. Siksi suosittelenkin kääntymään Jyväskylän yliopiston kirjaston puoleen.