Otsikko
Löytyisikö englantilaisen Independent-sanomalehden numeroita 11/6/99 ja 12/6/99. Kotisivuillanne sanottiin, että lehti tulee Rikhardinkadun kirjastoon, jossa…

Kysytty

Löytyisikö englantilaisen Independent-sanomalehden numeroita 11/6/99 ja 12/6/99. Kotisivuillanne sanottiin, että lehti tulee Rikhardinkadun kirjastoon, jossa säilytetään vain kuluvan + 3 edellisen kuukauden numerot.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarkistin Helsingin kaupunginkirjaston Rikhardinkadun kirjaston lehtivaraston. Valitettavasti tieto pitää paikkansa eli kesäkuun lehdet on jo poistettu. Oletko jo kysellyt lehteä yliopistojen kirjastoista? Helsingin yliopiston kirjastojen HELKA -tietokannan mukaan lehti tulee Helsingin Yliopiston pääkirjastoon.

0 ääntä

Kommentit

Hei!
Olen kiinnostunut Financial Times sanomalehdestä.

Tuleeko lehti kirjastoonne vielä ja jollei onko mahdollisesti tietoa mistä sen löytäisi?

Kiitokset palautteestanne!

Seppo, varmemmin saat vastauksen kun valitset sivun yläreunasta kohdan "Kysy" ja kirjoitat asiasi sinne.