Tarvitsisin 1.7.1934 ilmestyneen Wasabladet-sanomalehden kopioituna. Kuinka minun tulisi toimia, onko tällainen aineisto asiakkaan itsenäisessä käytössä?…

Kysytty

Tarvitsisin 1.7.1934 ilmestyneen Wasabladet-sanomalehden kopioituna. Kuinka minun tulisi toimia, onko tällainen aineisto asiakkaan itsenäisessä käytössä? Tuleeko mikrofilmistä otetuista valokopioista lukukelpoisia? Kuinka paljon aineiston hakeminen ja siitä otetut kopiot maksaisivat?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin Kaupunginkirjastossa ei ole näin vanhoja Wasabladet-lehtiä kuten ei muissakaan pääkaupunkiseudun yleisissä kirjastoissa. Neuvoisinkin Teitä kääntymään Helsingin yliopiston kirjaston puoleen. http://www.helsinki.fi/kirjastot/yhteystiedot/index.htm