Otsikko
Löytyisiköhän mistään sanomalehdestä esim. Lapin Kansa koulupaloa, joka tapahtui vuoden 1956 keväällä, luultavasti maaliskuussa. Helsingin Sanomissa se oli…

Kysytty

Hei! Löytyisiköhän mistään sanomalehdestä esim. Lapin Kansa koulupaloa, joka tapahtui vuoden 1956 keväällä, luultavasti maaliskuussa. Helsingin Sanomissa se oli aikoinaan, vaan on hävinnyt. Kysymyksessä on Sallan Isoviidan kansakoulu. Kiitos vastauksestanne.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Käytössämme ei valitettavasti ole artikkelihakua, joka kattaisi tuon ajankohdan. Vanhoja sanomalehtiä on kuitenkin mahdollista lukea. Kevään 1956 Helsingin Sanomat on luettavissa mikrofilmiltä Pasilan kirjastossa. Kansalliskirjastossa (sisäänkäynti Fabianinkatu 35) on luettavissa mikrofilmiltä kaikki kotimaiset sanomalehdet 1700-luvulta nykypäivään.