Mistä saisi Savon Sanomien lehden uutissivusta 12.10.1951 kopion tai mikrofilmistä tulostuksen?

Kysytty

Mistä saisi Savon Sanomien lehden uutissivusta 12.10.1951 kopion tai mikrofilmistä tulostuksen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Savon Sanomien lehden uutissivusta 12.10.1951 voi saada kopion Helsingin yliopiston kirjastosta. Toimitustapa, hinnat ja muut asiaan liittyvät seikat voi katsoa suoraan Helsingin yliopiston kaukopalvelun sivustoilta http://www.lib.helsinki.fi/palvelut/kaukopalvelu.htm

Se että, voiko kopion saada Turun kaupunginkirjastosta (02-2620 626)tai Turun yliopiston kirjastosta (puh.02-333 51, sähköposti: volter@utu.fi) kannattaa vielä tarkistaa suoraan asianomaisista paikoista. Tällöin kopion saaminen tulee halvemmaksi ja palvelu nopeutuu.