Asun Espoossa ja kysyisin mikä on lähin kirjasto, josta löytyy Ilomantsin maakunta lehti Pogostan Sanomat.

Kysytty

Asun Espoossa ja kysyisin mikä on lähin kirjasto, josta
löytyy Ilomantsin maakunta lehti Pogostan Sanomat.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pogostan Sanomien näköispainoksia löytyy myös vapaasti netissä noin vuoden ajalta. Painettua lehteä voi Helmet-kirjastoissa lukea vain Kallion kirjastossa, Helsingissä.

Jos etsitte tiettyjä lehden numeroita, kannattanee ensin varmistaa löytyvyys kirjastosta -->

Kallion kirjaston yhteystiedot:

Viides linja 11
00530 Helsinki
kallion​_kirjasto​@hel​.fi
(09) 3108 5053