Otsikko
Voiko tämän vuoden (2008) maaliskuun Etelä-Suomen sanomia lukea vielä jossakin? Mieluiten netissä, mutta myös paperiversio ym. käy.

Kysytty

Hei!

Voiko tämän vuoden (2008) maaliskuun Etelä-Suomen sanomia lukea vielä jossakin? Mieluiten netissä, mutta myös paperiversio ym. käy.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupungin yleisissä kirjastoissa kuluvan vuoden Etelä-Suomen sanomien vanhoja numeroita säilytetään pisimmän aikaa kokoelmissa Pasilan ja Rikhardinkadun kirjastoissa Helsingissä, mutta niissäkin vain kuluva kuukausi sekä 3 edellistä kuukautta. Nyt heinäkuussa ovat siis maaliskuun 2008 lehdet jo varmaan poistettu kokoelmista niissäkin.

Pääkaupunkiseudulla ainakin Eduskunnan kirjastossa säilytetään Etelä-Suomen sanomia kuusi edellistä kuukautta, joten myös 2008 maaliskuun lehtien pitäisi olla siellä luettavissa.

Eduskunnan kirjasto on avoin kaikille kansalaisille ja auki 23.6. – 15.7.2008 arkisin klo 9–16, paitsi tiistaisin klo 9–18. Heinäkuun puolivälin jälkeen 16.7. – 3.8.2008 Eduskunnan kirjasto on suljettuna.