Otsikko
Tiedustelisin onko kirjasarjaan:Lev Grossman the magicians trilogy tulossa suomalaista käännöstä? (Ruotsiksi on käännetty) Jos sellaista ei ole tulossa voiko…

Kysytty

Hei

Tiedustelisin onko kirjasarjaan:Lev Grossman the magicians trilogy tulossa suomalaista käännöstä? (Ruotsiksi on käännetty) Jos sellaista ei ole tulossa voiko käänöksiä anoa esim kustantamoista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kustantajien ennakkotiedoista ei löydy Lev Grossmanin kirjoja suomeksi. Kustantajille voi ehdottaa käännettäviä teoksia. Suomalaisista kustantajista esimerkiksi Kustannus Oy Jalava ja Kustannusosakeyhtiö Kirjava julkaisevat fantasiakirjallisuuden käännöksiä.

Kustantajien yhteystietoja löytyy esimerkiksi täältä: http://www.kirjastot.fi/kirjallisuus/kustantajat