Ollaanko Julie Kagawan 5 osaa infernoa enää aikeissa suomentaa?

Kysytty

Ollaanko Julie Kagawan 5 osaa infernoa enää aikeissa suomentaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Inferno on Julie Kagawan Talon-saagan viides osa. Julkaisija on Harper Collins Nordic. Kustantajalta ilmoitettiin, että näillä näkymin Talon-saagan viidennestä osasta ei ole tulossa suomennosta.

10 ääntä

Kommentit

tää on niin väärin, että kirjasarjan viimeinen osa jätetään suomentamatta. monessa kirjasarjassa on käynyt näin