Otsikko
Stephanie Garberin kirjan Once upon a broken heart suomennos

Kysytty

Hei!
Tiedättekö aiotaanko Stephanie Garberin kirjaa Once upon a broken heart suomentaa? :D

Vastaus

Vastattu

Tiedustelin asiaa WSOY- kustantamolta, joka on suomentanut Stephanie Garberin Caraval- trilogian. Heillä oli hyviä uutisia!

Stephenie Garberin Once upon a Broken Heart -sarja alkaa ilmestyä suomeksi lokakuusta 2022 eteenpäin Kaisa Katteluksen suomentamana.