Tiedätkö milloin Sophie Jordanin Vanish ilmestyy suomennettuna?

Kysytty

Tiedätkö milloin Sophie Jordanin Vanish ilmestyy suomennettuna?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjan Vanish suomennosta on kysytty palvelussa aikaisemminkin. Se on trilogian toinen osa, ja sitä on kysytty trilogian ensimmäisen osan kustantaneen Nemon Facebook-sivulla. Kustantaja on vastannut vuosi sitten, että "Toivottavasti Liekkiin saadaan jatkoa myös suomeksi. Tällä hetkellä käännöstä harkitaan".

Asiaa voi tiedustella kustantajalta: http://www.nemokustannus.fi/yhteys/