Otsikko
The Real Adventures of Jonny Quest -nimistä sarjaa esitettiin Suomessa 1990-luvulla, mutta mikä oli tarkka esitysaika?

Kysytty

The Real Adventures of Jonny Quest -nimistä sarjaa esitettiin Suomessa 1990-luvulla, mutta mikä oli tarkka esitysaika?

Vastaus

Vastattu

Helsingin Sanomien arkistosta ohjelman ensimmäinen esitystieto löytyy päivämäärältä 30.12.1996. Cartoon Network -kanava esitti tuona maanantaina sarjan puolituntisen jakson klo 10.30.

Vuonna 1997 sarjan jaksojen esitysajat kanavalla vaihtelivat. Lähetysaika saattoi olla myös klo 9.30, klo 10.00 tai 12.00.

Helsingin Sanomat, aikakoneen haku.